درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد . این زیبایی در دکوراسیون منزل شما تاثیر زیادی دارد .مواردی که  در مورد درب ، در دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار می گیرد رنگ و طرح درب است. بر این اساس درب های ضد سرقت هم در رنگ بندی متنوع طراحی و تولید شده اند. در این جا سعی داریم شما را با رنگ بندی درب ضد سرقت و بهترین رنگ درب که با دکوراسیون شما سازگار باشد صحبت کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشد تا بتوانید بهترین درب ضد سرقت را برای منزل و محل کار خود خریداری نمایید.


رنگ درب ضد سرقت


در سال های قبل رنگ درب ضد سرقت تنوع زیادی نداشت و اغلب شما با درب ضد سرقت قهوه ای مواجه بودید و تنها گزینه شما برای خرید درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت قهوه ای رنگ بود. اما در این روزها با توجه به طراحی های زیبا و فراوان درب که دلیل آن هم استقبال افراد از خرید درب ضد سرقت است، شما برای انتخاب رنگ درب ضد سرقت دارای چندین گزینه هستید.
درب ها در رنگ ها مختلف و طبق سلیقه مشتری طراحی و رنگ زده می شوند و پس از تهیه درب کاملا با سلیقه مشتری همخوانی خواهد داشت. نکته مهم در انتخاب رنگ درب ضد سرقت این است که لازم است هم با فضای داخل خانه و هم با فضای بیرون همخوانی داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود اغلب مشتریان در بین رنگ بندی درب ضد سرقت موجود در بازار مردد شوند و انتخاب برای آن ها مقداری مشکل شود. بلاخره فضای بیرونی با داخل خانه تفاوت دارد واین هماهنگی هم باید بین در و فضای استفاده شده بوجود بیاید.

 

 

بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است؟

 
یکی از مهم ترین سوالات هنگام خرید درب که که برای کسی که می خواهد درب ضد سرقت را خریداری کند پیش می آید، این است که چه نوع درب ضد سرقتی بخریم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خریدار به فروشگاه ها و شرکت های تولید و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را می بینیم واین سؤال برای شما پیش می آید که کدام درب ضد سرقت بهتر است. همه ی درب هایی که به اسم ضد سرقت به فروش می رسند دارای امنیت و ویژگی هایی که یک درب ضد سرقت باید دارا باشد نیستند. آن ها تنها اسم درب ضد سرقت را به یدک می کشند و دارای ضعف های فراوانی هستند که همین نواقص باعث افت کارای و امنیت آن ها خواهد شد.
درب ضد سرقت دو لنگه را از راشا درز تهیه بفرمایید.
 

خرید درب لابی

تولید درب های لابی لوکس از تخصص های اصلی راشا درز می باشد .ماذ با تکیه بر دانش و هنر کارمندان خود توانسته است لوکس ترین مدل های درب لابی تمام چوب را در داخل کشور تولید کند. نمونه کارهای فراوان ما در این حوزه و رضایت مشتریان عزیز باعث شده است تا به برترین برند تولید کننده درب لابی و درب چوبی در کشور تبدیل شویم.
سنا درب علاوه بر تولید درب چوبی و درب های لابی،جدیدترین مدل های درب ضد سرقت را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد تا تمامی نیازهای مشتریان به محصولات چوبی را پاسخگو باشد.در رنگ و ابعاد درب های لابی محدودیتی وجود ندارد و هرکدام از مدل  با توجه به نیاز مشتری قابل تولید در هر سایز و رنگی می باشد.

  • ۹۹/۰۸/۲۰
  • rasha door

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی