درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

  • ۰
  • ۰

دستگیره درب

دستگیره درب چوبی

یکی از پرکاربردترین نوع دستگیره در، دستگیره درب چوبی می باشد. این نوع دستگیره می تواند به عنوان دستگیره درب اتاق خواب، دستگیره سرویس بهداشتی و دستگیره درب ورودی مورد استفاده قرار گیرد. دستگیره درب چوبی با وجود رنگ بندی متفاوت و درخشندگی خاصی که دارد سبب زیباتر شدن طراحی‌های درب می شود. درب‌های چوبی معمولاً به رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن طراحی می‌شوند و استفاده از یک دستگیره با رنگ متضاد بر روی درب می‌تواند کنتراست رنگی هیجان‌انگیزی را به وجود بیاورد. 

دستگیره درب چوبی از لحاط شکل ظاهری به سه دسته تقسیم بندی می شوند:

 

  • درب دستگیره پلاک
  • دستگیره رزت
  • دستگیره درب ورودی


دستگیره پلاک درب چوبی

دستگیره پلاک یکی از قدیمی ترین نوع طراحی دستگیره می باشد. این مدل دستگیره ها بصورت یکپارچه طراحی می شوند و قسمت قفل و دستگیره در روی پلاک قرار دارد. بر روی دستگیره پلاک جای نصب قفل نیز وجود دارد و این امکان را می دهد تا علاوه بر درب اتاق خواب این مدل از دستگیره ها برای درب های ساختمان و ادارات هم مورد استفاده قرار گیرند.

دستگیره رزت، دو تکه

دستگیره درب دوتکه رزت از دو قسمت کاملا جدا ساخته شده است که یکی از این قسمت ها محل نصب اهرم دستگیره بوده و با حرکت دادن آن می توان درب را باز یا بسته نمود. قسمت دیگر این دستگیره دوتکه جاسوئیچی دستگیره محسوب می شود که محل جایگذاری سیلندر قفل دستگیره رزت می باشد و می توان با قراردادن کلید، درب را قفل نمود. دستگیره دو تکه دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند و به محل مورد استفاده جلوه ای خاص می دهند.

دستگیره درب ورودی

دستگیره درب ورودی اهرمی یکی از رایج ­ترین و متداول­ ترین دستگیره ­های مورد استفاده در تمامی ساختمان­ه ای مسکونی، تجاری، مکان­های عمومی و … است. این نوع دستگیره­ها به صورت کلی در دو نوع دستگیره درب پلاک و رزت به مصرف کنندگان عرضه می­شود.

دستگیره دیجیتال درب چوبی

یکی دیگر از انواع دستگیره به کار رفته در درب های چوبی و عمدتا درب ورودی چوبی ساختمان، دستگیره دیجیتال و هوشمند می باشد.  از این دستگیره های می توان به عنوان قفل درب ورودی نیز استفاده نمود. امنیت، کیفیت و ظاهر زیبای این دستگیره ها باعث شده است طرفداران زیادی در بازار پیدا کنند. قیمت دستگیره دیجیتال نسبت به سایر انواع دستگیره درب چوبی گران تر است.

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع دستگیره درب چوبی با فروشگاه یراق کالا تماس بگیرید.

https://yaraghkala.com/category/دستگیره-درب-چوبی

یکی از انواع  مدلهای محبوب دستگیره درب مدل دستگیره رزت می باشد.

  • ۰۰/۰۵/۰۳
  • rasha door

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی