درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

  • ۰
  • ۰

کولر گازی اسپلیت ایستاده

کولر گازی اسپلیت ایستاده نیز همانند اسپلیت دیواری از دو یونیت تشکیل شده با این تفاوت که یونیت داخلی در ابعاد و حجم بزرگتری طراحی و ساخته می شود و از لحاظ موقعیت نیست به صورت عمودی روی زمین قرار می گیرد، و یونیت خارجی نیز به دلیل ایجاد صدا و گرمای زیاد در فضای بیرونی ساختمان در محیط آزاد نصب و اجرا می گردد.

اسپلیت چیست؟

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای یا Window Air Conditioner مجموعه کاملی از همه اجزای تشکیل‌ دهنده کولرهای گازی است که به‌ نوعی در یک فضای یکپارچه از جنس فلز یا پلاستیک قرار گرفته است ازاین ‌رو به آن کولر گازی یک ‌تکه نیز می‌گویند. محل قرارگیری آن معمولاً روی پنجره‌ها و در برخی موارد قسمت مشخص شده‌ای از دیوار ساختمان است.

اسپیلت‌ ها نسل برتر کولر های گازی هستند که هواداران زیادی نسبت به انواع خنک‌ کننده‌ های دیگر دارند. این نوع خنک​ کننده​ ها مزیت‌ های بسیار زیادی نسبت به کولرهای گازی و حتی آبی دارند. به همین دلیل فروش بسیار بیشتری نسبت به انواع کولرها پیدا کرده‌ اند. طی چند سال اخیر با وارد شدن این نسل از کولرها تحولی بزرگ در خنک‌ کردن و گرم‌ کردن خانه‌ ها و ادارات و… به وجود آمده است. 

طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب کولر گازی ایران رادیاتور به همراه گارانتی مطمئن، نمایندگی های فروش فعال و شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، در مدت زمان اندک استقبال گسترده از این محصولات را به همراه داشته است. کیفیت کولر گازی ایران رادیاتور نظرات و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

چیلر چگونه کار می‌کند؟

کارکرد چیلر براساس سیکل تبرید تراکمی یا جذبی است که با گرفتن گرما از سیال واسط (معمولاً آب) و انتقال آن به مبدل تجهیزات تهویه مطبوع تابستانی یا دستگاه‌های صنعتی باعث ایجاد سرمایش می‌شود.

در سیکل تراکمی، تولید سرمایش بر اساس تبخیر و تراکم و تقطیر و انبساط مبرد می‌باشد که در طی این چهار فرآیند گرما از سیال واسط گرفته شده و تولید سرمایش می‌شود.در سیکل جذبی تولید سرمایش بر اساس ایجاد خلاء و کاهش دمای تبخیر مبرد و استفاده از ماده جاذب جهت جذب بخار مبرد می‌باشد.

کارکرد صنعتی

از چیلر بطور گسترده‌ ای در صنایع مختلف از جمله صنایع دارویی، بهداشتی، غذایی، تزریق پلاستیک، لیزر برش، صنعت چاپ، نساجی و … استفاده می‌شود.

از آب سرد تولید شده در چیلر جهت خنک ‌کاری تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و تولیدی و همین‌طور خنک‌سازی قالب‌های صابون و تزریق پلاستیک استفاده می‌شود.

 

تفاوت داکت اسپلیت و کولر گازی


یکی از مهمترین تفاوت بین کولرهای گازی و داکت اسپلیت، یونیت داخلی آنها می باشد. یونیت داخلی برای کولرهای گازی به صورت دیواری و یا سقفی بوده، در حالیکه برای داکت اسپلیت به صورت توکار طراحی می شود. داکت اسپلیت ها در سیکل سرمایشی مشابه با کولرهای گازی عمل می کنند، در حالیکه در سیکل گرمایشی، مکانیسم متفاوتی دارند.

ساز و کار داکت اسپلیت به عنوان یک دستگاه گرمایشی به این صورت است که آب گرم به دست آمده از موتور خانه، به داخل کویل جریان می باید و در اثر آن کویل گرم شده و در اثر چرخش فن هواساز، گرمای موجود در آن به هوا منتقل شده و سبب گرم شدن محیط می شود. اگرچه این ساز و کار بسیار ساده به نظر میرسد ولی به منظور کارکرد صحیح آن باید از تجهیزات و قطعات با کیفیت استفاده شود. برای خرید داکت اسپلیت حتما فروشگاه و مراکز معتبر سیستم تهویه مطبوع را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت محصول انتخاب شده، مطمئن باشید. سودجویان بسیاری هستند که به منظور فروش محصولات غیر اصل خود، هزینه های کمتری را پیشنهاد می دهند. هیچ ارزانی، بی دلیل نیست.

  • ۹۹/۱۱/۱۴
  • rasha door

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی