درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از احزای مهم هر ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قفل درب حیاط

قفل درب حیاط یکی از مدل های قفل درب های آهنی می باشد. هر چند امروزه درب های حیاط همه از جنس آهن نبوده و با استفاده از متریال مختلف مانند چوب ترموود نیز ساخته می شوند، اما با این حال این مدل از قفل ها قابل نصب بر روی تمام درب های حیاط و درب ویلاها می باشد. از مدل های مختلف قفل حیاطی می توان به عنوان قفل درب نفر رو پارکینگ نیز استفاده نمود. مهم ترین نکته ای در هنگام خرید قفل درب حیاط باید به آن توجه نمایید، امنیت و مقاومت قفل است. شما در فروشگاه یراق شاپ می توانید بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. در این مجموعه امکان فروش عمده و تکی محصولات فراهم شده و تمام انواع یراق آلات در سریع ترین زمان به تمام شهرهای ایران ارسال خواهند شد.

یراق شاپ مرکز فروش و پخش انواع یراق آلات تولید شده توسط برترین برندهای ایرانی و خارجی می باشد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت یراق شاپ تماس بگیرید.

 

قیمت قفل درب حیاط

متاسفانه به دلیل نوسانات موجود در بازار امکان درج قیمت محصولات امکان پذیر نمیباشد. اما این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهیم که در یراق شاپ محصولات با مناسب ترین قیمت و کمترین سود عرضه می شوند. قیمت قفل درب حیاط بسته به مدل قفل متفاوت است. مسلما هر چه قفل حیاطی دارای کیفیت بالاتری بوده و از متریال مقاوم تری ساخته شود دارای قیمت بالاتری می باشد. امنیت منزل و ساختمان شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل توصیه می شود برای این امر بودجه مناسبی را در نظر بگیرید و بهترین مدل قفل درب حیاط را خریداری نمایید.

برای استعلام قیمت محصولات با یراق شاپ تماس بگیرید.

قفل درب حیاط برقی

انواع قفل حیاطی موجود در بازار

قفل حیاطی در مدل های مکانیکی، برقی و هوشمند در بازار موجود می باشد. هر کدام از این محصولات دارای مشخصات و قیمت متفاوت هستند. در ادامه به بررسی هر یک از این محصولات می پردازیم:

قفل مکانیکی درب حیاط

این مدل از قفل حیاطی رایج ترین نوع قفل نصب شده بر روی درب حیاط و درب نفررو ساختمان می باشد. البته با توجه به تغییر به تغییر سبک زندگی خرید این محصولات در حال کاهش است. امروزه این مدل از قفل ها را بیشتر بر روی درب حیاط ساختمان های قدیمی و یا درب وروردی باغ و ویلاها مشاهده می نماییم.

البته امکان تبدیل قفل مکانیکی به قفل برقی امکان پذیر است. با استفاده از امکاناتی همچون مگنت، ترانس و زنجیره می توان یک قفل مکانیکی درب حیاط را به قفل برقی تبدیل نمود. البته این مورد اصلا توصیه نمی شود زیرا قفل دیگر کاربری و امنیت لازم را نخواهد داشت. اگر تمایل دارید بر روی درب حیاط خود یک قفل برقی داشته باشید توصیه می کنیم این محصول را از یراق شاپ خریداری نمایید. قفل مکانیکی دارای دو مدل قفل کلید ساده و قفل کلید کامپیوتری است که محصولات با کلید کامپیوتری دارای امنیت بالاتری می باشند.

قفل برقی

قفل برقی نمونه جدیدتر از قفل های حیاطی می باشد. امنیت قفل های برقی از قفل های مکانیکی بیشتر است ولی نیاز به سرویس و نگهداری بیشتری دارند. این قفل ها با استفاده از برق 12 ولت کار می کنند. قفل های برقی درب حیاط در دو مدل قفل تک زبانه و دو زبانه در بازار موجود هستند. البته که مدل های دو زبانه دارای امنیت بالاتری می باشند ولی در مقابل گران تر هستنند. قفل های برقی با استفاده از دکمه قرمز رنگی که بر روی بدنه قفل است قابل دسترسی و باز شدن هستند.

البته در برخی از ساختمان های پر تردد این شاسی را از کار انداخته و قفل فقط با استفاده از آیفون و کلید باز خواهد شد و این امر امنیت قفل و ساختمان شما را تا حد زیادی بالا می برد. این امر موجب می شود قفل شما به یک قفل ضد سرقت درب حیاط تبدیل شود. قفل های برقی بهترین گزینه برای نصب بر روی درب حیاطمی باشند.

قفل هوشمند درب حیاط

این قفل ها دارای امنیت بسیار بالایی هستند و اکثرا در مدل های دو پله تولید می شوند. در این قفل ها به غیر از کلید مکانیکی می توان با استفاده از سایر روش ها مانند کارت، تگ و یا اثر انگشت به قفل دسترسی داشت. این قفل ها دارای آنتن و گیرنده هستند که با قرار دادن تگ در فاصله چند سانتی متری آن ها، هویت شما تایید شده و قفل باز می شود.

  • rasha door